Svar:

Postat av: BRUNOSSTÖRSTAFAN
Du har liksom noll koll om bruno mars!!!!
liksom hur många låtar har han? jag har över 80 st!
jag vet allt om hnm t.o.m hans skostorlek!!!
jag är hans största svenska fan och ingen kan ta den platsen

Svar: Säg mig handlar den här bloggen om hur mycket man vet om Bruno? Nej, det handlar om att jag ska ge er info om nya nyheter osv. Jag har alla låtar som har släppts på min dator och jag tycker inte någon kan vara "största fanet" för alla är fans, finns inget största. När man är ett fan av någon betyder det inte att man behöver kunna allt om den personen, fast jag kan ändå mycket om Bruno ;)

Kommentarer
Postat av: isak

vilken sko storlek har du

2011-04-20 @ 21:06:44
Postat av: ALICIA

tjenixen bruno din låt grenade

2011-05-03 @ 17:13:09
Postat av: ALICIA

kingar :D :D :D<3<3<3<3<3

2011-05-03 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0